Amennyiben a munkavállaló részére elektronikus formában történik a fizetési bizonylat küldése, a programban egy új – aláíró jegyzékhez hasonló- lista lekérésére is lehetőséget biztosítottunk, amellyel ellenőrizhetjük, hogy mely dolgozónk igazolta vissza az e-mailben kiküldött fizetési bizonylat átvételét.
A funkciót a Beállítások/Elektronikus bérjegyzék beállítása opción belül a Webes átvételi lista használatával aktiválhatjuk.
A munkavállaló a fizetési bizonylat kiküldésekor az e-mailben található linken tudja igazolni, hogy a fizetési bizonylatot átvette.
Az így átvett bizonylatokról aláíró jegyzéket az Elszámolások/ Aláíró jegyzékek/ Elektronikus fizetési jegyzék átvételi listával kérhetjük le.
A lista frissítése a Letölt gomb megnyomásával érhető el.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani