Web-jelenlét nyilvántartás és a bérprogram adatainak szinkron folyamatai és kezelése

Módosítva ekkor Wed, 26 Ápr, 2023 ekkor: 11:09 DE

A webes jelenlét nyilvántartásban lehetőség van a szervezeti egységekhez beállított vezető felé szabadságigénylés küldésre, valamint aktuális információk elérésére a kiadott, és a még kivehető szabadságokról. A webes rendszerben rögzített jelenléti adatok pedig könnyen szinkronizálhatók a bérporgram adatbázisába, további feldolgozásra.


Emlékeztetőül:„A Kulcs-Soft Nyrt. garantálja, hogy a Web-Jelenlét szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos kommunikáció biztonságos SSL kapcsolaton keresztül történik. A kiszolgáló szerveren az adatbázisok jelszóval védettek, azokhoz a felhasználókon kívül más személy nem férhet hozzá. A szerverkomponensek minden esetben a legfrissebbek, így tartalmazzák a biztonsági frissítéseket is.”

A munkavállalók, szervezeti egységek, munkarendek, stb. beállításainak webre történő feltöltését  - más néven szinkronizálását – az Elszámolások/Jelenlét adatok kezelése/Adatok feltöltése Webjelenlét rendszerbe opció indítása után lehet megtenni. A webes jelenléti rendszer aktiválása után mindenképp szükséges a szinkronizálás elvégzése.


                   



A „Webjelenlét” letöltési funkciójának köszönhetően a munkavállalók által rögzített adatok hónap végén letölthetőek a bérprogramba. Letöltésre az Elszámolások/Jelenlét adatok letöltése és importálása a webjelenlét rendszerből opció ad lehetőséget, a letöltés után a dolgozó jelenlét adataihoz bekerülnek a ledolgozott napok, betegség 

miatti távollét, jóváhagyott szabadságok.


                

   

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani