A webes jelenlét nyilvántartásban lehetőség van a szervezeti egységekhez beállított vezető felé szabadságigénylés küldésre, valamint aktuális információk elérésére a kiadott, és a még kivehető szabadságokról. A webes rendszerben rögzített jelenléti adatok pedig könnyen szinkronizálhatók a bérporgram adatbázisába, további feldolgozásra.
A munkavállalók, szervezeti egységek, munkarendek, stb. beállításainak webre történő feltöltését - más néven szinkronizálását – az Elszámolások/Jelenlét adatok kezelése/Adatok feltöltése Webjelenlét rendszerbe opció indítása után lehet megtenni. A webes jelenléti rendszer aktiválása után mindenképp szükséges a szinkronizálás elvégzése.
A „Webjelenlét” letöltési funkciójának köszönhetően a munkavállalók által rögzített adatok hónap végén letölthetőek a bérprogramba. Letöltésre az Elszámolások/Jelenlét adatok letöltése és importálása a webjelenlét rendszerből opció ad lehetőséget, a letöltés után a dolgozó jelenlét adataihoz bekerülnek a ledolgozott napok, betegség
miatti távollét, jóváhagyott szabadságok.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani