A portál segítséget nyújt a következőkben:
- Tehermentesíti a HR munkatársakat azzal, hogy a munkavállalók maguk elintézhetnek a portálon bizonyos személyükkel és/vagy jogviszonyukkal kapcsolatos ügyeket, így erőforrások szabadulhatnak fel a HR osztályon, amelyeket egyéb feladatokra lehet átcsoportosítani.
- Az önkiszolgáló HR modul lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy egyénileg, személyesen kontrollálják személyes adataikat, így azok naprakészen kezelhetők.
- Mind a munkáltató, mind a munkavállaló bárhonnan, bármilyen eszközről hozzáférhet a számára szükséges adatokhoz, információkhoz.
- A papírmentes ügyintézés érdekében a munkavállalók személyes fiókjukba kapják meg elektronikus nyomtatványaikat – bérjegyzékek, M30, járulék igazolás -, amelyek átvételét egy gombnyomással vissza tudják igazolni a fiókból. A megküldött nyomtatványok a munkavállaló részére bármikor elérhetők, visszakereshetők.
A Kulcs-HR Önkiszolgáló Portál használatához szükséges modul beszerzéséhez hívják értékesítőinket: +36 1 336 5300
A Kulcs-HR Önkiszolgáló Portál felhasználói leírása itt található:
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani