A szűrés elérhető a”Nyomtatványok/ Munkaügyi” szekcióban az alábbiak szerint:
A szűrő ablakon lehet beállítani az adott lista csoportosítását. Azt is meg lehet adni, hogy új oldalra kerüljön-e egy-egy csoport, vagy sem, valamint meg lehet adni a rendezés sorrendjét is.
A szűrések a különböző felületeken eltérő módon működnek az alábbiak szerint:
1., A Munkaügyi nyilvántartó karton lekérdezése során minden dolgozó új oldalra kerül.
A telephely és a szervezeti egység adatok kötelezően megjelentek eddig is a nyomtatványon.
A frissítés letöltését követően lehetőség nyílik a listázásra beszűrt jogviszonyokra vonatkozóan megadni, hogy milyen sorrendben kerüljenek nyomtatásra. A sorrend a nyilakkal módosítható.
2., Jelenlét ív nyomtatás (kivéve Csoportlista és az Óranyilvántartó)
A nyomtatványon minden dolgozó új oldalra kerül továbbra is. A fejléc adatok szekció eddig is paraméterezhető volt, hogy megjelenjenek a szervezeti egység illetve telephely megnevezések a névsorban nyomtatott nyomtatványokon
A nyomtatási sorrendet be lehet állítani az új szűrőelemmel.
Fontos, ha a fejléc adatban nem kerül kiválasztásra valamelyik adat, akkor az a rendezésnél sem alkalmazható, ezt szürke színnel jelöljük.
3., Jelenléti ív nyomtatás (Csoportlista és Óranyilvántartó)
A nyomtatványon volt eddig is csoportosítási lehetőség szervezeti egységre és telephelyre. Ezt a fejléc adatok szekcióval lehetett állítani. A kiválasztott csoportosítás megjelent a nyomtatvány fejlécében és a dolgozók csoportosításra kerültek a nyomtatásban.
A két adat közötti sorrendet is meg lehet adni, amennyiben mindkettő be volt jelölve. Alapértelmezettként először szervezeti egységre és azon belül telephelyre történt a csoportosítás. Ezt lehet módosítani az új rendezési sorrend megadási lehetőséggel.
4., Lista csoportosítási szintek megadása
Ez a funkció az alábbi nyomtatványok esetében érhető el, amelyek lekérdezése során korábban nem volt csoportosítási lehetőség, és a telephelyek valamint szervezeti egységek feltüntetésére sem:
- Szabadságlista
- Jelenlét jogcímes lista
- Munkaidőkeret felhasználtság lista
- Foglalkozás egészségügyi adatok
- Munkaruha nyilvántartás
Az új szűrőelem használatával beállítható, ha akarunk csoportosítási szinteket használni a nyomtatványon. Azt is meg lehet adni, hogy egy következő szervezeti egység, vagy telephely új oldalon kezdődjön-e.
Fontos, az aktív oszlop jelölésével alkalmazható egy-egy csoportosítás. Az adott szintet a nyilakkal lehet a sorrendet módosítani. Ha az aktív jelölőt kivesszük, akkor az új oldal jelölés is törlésre kerül. Ha az új oldalt bejelöljük, akkor az aktív is jelölésre kerül.
Szabadság listán elérhető funkció:
A szabadságlistán eddig is volt lehetőség jelölni, hogy dolgozónként külön oldalra kerüljenek az adatok. Amennyiben ez jelölésre kerül, akkor értelmetlenné válik a csoportosítás, de a csoport fejléc ebben az esetben is megjelenik minden oldalon.
Jelenlét jogcímes lista paraméterezése során elérhető funkció:
A lekérdezhető táblázat egy-egy sorában különböző időszakok szerepelnek és a két adat változhat a szűrésnél megadott intervallumban,ezért a szűrőablakon megadható, hogy az időszakok megbontásra kerüljenek-e a hó közi adatváltozásoknak megfelelően. Ha nincs megbontás, akkor a szűrőablakon megadott intervallum utolsó napján érvényes jogviszony adat kerül minden egyes sorhoz.
A hó közi változások megjelenítése külön-külön is beállítható:
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani